Finally..!!!!

Friday, April 16, 2010



Gembira, teruja, excited, puas, merdeka..
Itu lah sedikit perasaanku yang telah menghabiskan
Final Presentation for Diploma in Multimedia..

For the first time aku terasa begitu confident dengan
presentation aku yang terakhir even aku tak
banyak prepare, but aku sangat berpuas hati..
Genap 3tahun maka berakhirlah gelaran student
kepadaku. Kini aku sudah bergelar penganggur..

Bila fikirkan balik, apa yang patut aku buat selepas ini..
Adakah sambung degree ataupun terus mencari kerja..??
Fikiran ku buntu..

1 comments:

Nazrul Azwan said...

zaman bila student2 nie kan..haha..
alhamdulillah..lepas nie ko kawin terus la joe..haha..
aku rsa cam better smbung study..tp tue bg aku la..
hmm..hope ko dpt capai impian ko bro..amin.. =)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Pocket