Celcom PENIPU..??

Sunday, March 28, 2010
















Hari sabtu lepas, sambil tengok tv, aku
saje-saje check bil number celcom aku.

Ok, jumlah bil aku hari itu RM17.90, then
pada hari ini aku semak bil telefon aku
sekali lagi. Dan tanpa disangka, bil telefon
aku membiak secara mendadak, dengan
berjumlah RM47.90.
Wah, waktu itu aku terus bengang + geram
giler kat celcom nie.
Kerana beberapa orang dari kawan aku dulu
pernah mempunyai pengalaman seperti ini
dengan bil mereka mencecah hampir
beratus-ratus even kadar penggunaan
tidak selalu digunakan.

Aku nak tengok bulan ini macam mana jadinya
dan aku sudah berfikiran guna number
Digi lagi baik..Bersama mu.....


2 comments:

Nazrul Azwan said...

aku mmg stuju giler..
yg celcom tu, aku pakai prepaid..tp mak aku pkai postpaid celcom..aritu enset mak aku rosak..so dia xguna sgt pn..tp bila bil smpai, rm100++ gak..ape ntah..
p/s : ko beri aku inspirasi nk bt satu entry pasal kes aku guna postpaid nih..tq jejol..haha..

just jejol said...

nazrul azwan : hahaha....ku hanya berkongsi pglaman..hahaha

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Pocket